vineri, 27 noiembrie 2009

Ceva neobisnuit

Intr-o seara de iunie , eram in parc cu uni dintre prieteni mei . pe la ora 23 am vazut pe cineva care a trecut pe langa noi si avea in mana caise , asa ca ne-au facut pofta. Eu si cu inca un prieten am mers cu bicicletele pana la vecinul meu pe strada unde stiam noi ca sunt caise , inca necoapte complet dar bune de mancat :D.Nimic neobisnuit pana aici , insa deabia acum incepe "desfasurarea actiuni".
Am adunat caise si le-am pus in buzunar . Dintr-o data incep sa se auda batai , ca si cum cineva ar arunca cu pietre in gard , insa oriunde ne uitam era intuneric. Nu am da importanta. Doua minute mai tarziu a inceput sa se auda acelasi zgomot insa mai tare.
Ne-am speriat putin , insa nu aveam de gand sa plecam pana nu aflam ce se intampla , asa ca am mai facut un pas spre gard , iar zgomotul se auzea din ce in ce mai tare . Am fugit cat am putut de repede , insa cu cat fugeam zgomotul se auzea si mai tare si intorcandu-mi privirea am vazut cum pe strada se miscau pietrele si faceau zgomot , unele chiar parea ca ar cade din cer. Am tras o spaima groaznica , am mers cu bicicleta cat de repede am putut , pana am ajuns inapoi in parc.
Nici acum nu stiu ce a fost acel zgomot sau acele intamplari de cine au fost cauzate... Pana voi afla totul ramane MISTERRR!!!

5 comentarii: