vineri, 27 noiembrie 2009

Ceasul , batea ora unu noapteaa
Eu stau si privesc la o poza de a ta .

Stau , te privesc numai pe tine :X
Din rau cum imi era , acum, imi este mai bine,

Stau si privesc
Parul tau saten

Ochii tai albastri
Ce pentru mine stralucesc ca doi astri.

Unii ar spune ca:
Esti o fata ca oricine

Insa pentru mine
Nu mai este altcineva lafel ca tine.

Tu esti mai frumoasa decat toate florile de pe pamant
Asa arati tu pentru mine

As spune ca esti regina pentru mine
Insa esti mai mult de atat ,
Esti prima mea iubire.

Esti desteapta si frumoasa
Mai frumoasa ca oricine
Nimeni nu ma mai poate impiedica
Sa te iubesc numai pe tine.

As vrea sa pot sa fac ceva
Tu sa fii doar a mea
Insa nu stiu daca voi putea
Sa iti dezvalui iubirea mea
Ce o port pentru tine ,

Nu stiu daca o sa reusesc ,
Dar precis o sa incerc,
Poate nu voi triumfa :((
Dar precis stiu c-o iubesc .

Poate ca intr-o zi
Vom gasi intelegerea
Si ea va fi precum voi stiti
Iubirea mea

Poate nu e stabilit
Dar eu de ea
M-am intragostit
Dar poate ca intr-o zi
Un scriitor necunoscut acum,
V-a scrie in cartea sa
Despre o poveste de iubire dintre
ALIN si ... :X:X:X:X:X

(secret discret:)))

6 comentarii:

  1. Aceasta poezie este special pentru o fata pe care o admir ... ea stie acest lucru:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. care anume ...din ele... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult cum ai compus-o.am s-o scriu in jurnalul meu ca fiind o amintire de care o sa-mi faca placere sa-mi amintesc,ori de cate ori am s-o citesc.

    RăspundețiȘtergere