joi, 21 ianuarie 2010

O zi obisnuita din 2010 ...

Precum se vede in titlu, astazi a fost una dintre zilele anului 2010 si anume 21 ianuarie. Pentru unii poate a fost o zi frumoasa , insa pentru mine nu a fost chiar asa . Ce crede-ti ca mi s-a intamplat?
M-am trezit la 6:49 , putin mai tarziu fata de obicei. Am plecat la scoala , fara sa fac mare lucru , insa ultima ora am dat un test la geografie unde nu eram pregatit , insa am stiut cate ceva iar ce nu am stiut , ca sa fiu sincer , am intrebat-o pe colega ,care fata de treaba , m-a ajutat . Obosit dupa ora de sport si testul la geografie , ajung acasa unde mananc , stau la televizor si adorm . Am un vis ciudat legat de scoala , ma trezesc si imi repet la ce aveam de invatat (engleza , obtional engleza ... etc.) .
Dupa ce am terminat ce aveam de facut pentru scoala m-am relaxat , facand o parodie muzicala :)) [ probabil o sa o postez candva, in orice caz nu acum] . Apoi am ascultat muzica si stau si ma gandesc la cineva anume (nu pot da nume) , nu stiu cum sa fac sa ma apropii mai mult de ea , cum sa fac sa ma placa mai mult decat acum (insa acesta este alt subiect , asa ca voi trece peste) . Stau si ma gandesc , la viitorul meu , ma uit cum timpul trece asa de repede , parca ieri eram boboc in clasa a IX a , iar astazi mai am putin si termin primul semestru din clasa a XI a , cum s-a intamplat asta , de ce asa repede? nu stiu . Acum dupa ce inchei subiectul realizez ca ma doare capul:)) , asa ca v-oi termina inainte de a mai filozofa prea multe .:D

Un comentariu:

  1. se scrie "optional" nu "obtional"

    si mai esti si la filologie !!

    nu e de mirare ca ai luat 4 in teza la romana :))

    pune si tu mana pe carte ca nu urzica !!!

    RăspundețiȘtergere